Solidarności

Wirtualny
Sekretariat

Adres dla Kancelarii tylko 49 zł netto miesięcznie!
Godzina sali tylko 20 zł netto!

Jak to działa?

1.
Wybierasz pakiet

2.
Rejestrujesz siedzibę Kancelarii

3.
Korzystasz z adresu

Wybierasz, czy chcesz by siedziba Twojej Kancelarii była przy ul. Wilczej, czy ul. Solidarności w Warszawie oraz zakres dodatkowych usług – tabliczka na drzwiach, informowanie o pozostawieniu korespondencji lub pakiet godzin korzystania z sali konferencyjnej. Umowę możemy podpisać również online.

Na podstawie umowy wspólnoty biurowej rejestrujesz siedzibę Twojej Kancelarii w CEIDG oraz zgłaszasz rozpoczęcie wykonywania zawodu/zmianę adresu we właściwym samorządzie. Możesz wybrać adres na Solidarności lub na Wilczej

Możesz posługiwać się wybranym adresem w pismach procesowych, kontaktach z klientami itp. Jeżeli chcesz umówić się na spotkanie skorzystaj z naszego systemu rezerwacji.

Co zyskujesz?

Wygoda

Nie musisz rejestrować siedziby Kancelarii w domu.
Zyskujesz dodatkowe koszty prowadzenia
działalności gospodarczej.
Masz możliwość przyjmowania klientów pod dwoma prestiżowymi adresami w Warszawie.

Brak zobowiązań

W każdej chwili możesz zmienić zdanie i zakończyć naszą współpracę z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Elastyczny wybór

Możesz wybierać z dostępnych pakietów lub jeśli masz specjalne wymagania odezwać się do nas z prośbą o spersonalizowaną ofertę

Zaufanie i bezpieczeństwo

Jesteśmy adwokatami, pilnujemy terminowości i tajemnicy niczym oka w głowie, mamy ponad 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu największej wspólnoty biurowej w Polsce

Wynajem na godziny

Sala konferencyjna lub gabinet do pracy na godziny
PLN30
PLN 20 60 MIN
  • Dostęp 24/7
  • Rezerwacja przez system
  • Fakturowanie co kwartał
  • Dla max 5 osób
  • Internet gratis
  • Dostęp do pomieszczenia socjalnego
HIT

10 doręczeń

Idealny dla małej kancelarii prowadzjącej praktykę sporów sądowych
PLN 49 miesięcznie
  • Darmowy pierwszy miesiąc
  • Monitorowanie korespondencji z Portalu Informacyjnego
  • Możliwość zgłoszenia awizacji korespondencji
  • Pakiet odbioru 10 doręczeń w miesiącu
  • Powiadomienie SMS o odbiorze korespondencji z Portalu Informacyjnego
  • Cena netto
  • Miesięczny okres wypowiedzenia

Tabliczka na drzwiach

PLN 15 miesięcznie
  • Tabliczka kancelarii na drzwiach lokalu
  • Zgodna z wymogami ORA/OIRP

Dlaczego my?

6 lat doświadczenia

0
Odebranych listów poleconych

Prowadzimy największą wspólnotę biurową w Polsce od ponad 6 lat, oferujemy usługę kompleksowej obsługi korespondencji dla kancelarii – codziennie odbieramy mnóstwo listów poleconych, działamy niczym mała poczta.

Jesteśmy adwokatami

Jako czynni adwokaci z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym doskonale zdajemy sobie sprawę z wymogów wykonywania zawodu i zasad etyki. Możesz być pewny, że tak jak prowadzimy sekretariat i sprawy swoich kancelarii, tak będziemy prowadzić i Twoje. 

Terminowość i tajemnica zawodowa są dla nas najważniejsze

0
Zadowolonych klientów

Masz pewność, że odebrany list lub korespondencja jeszcze dziś znajdzie się na Twojej poczcie e-mail. Nasza umowa zobowiązuje nas do poszanowania Twojej tajemnicy zawodowej i poufności Twoich klientów. Zaufało nam już ponad 150 kancelarii.

0
m2 powierzchni w dwóch lokalizacjach

Stale się rozwijamy

Zaczynaliśmy 6 lat temu w 30m2 biurze na Żurawiej. Dziś, jesteśmy dostępni w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a łączna oferowana przestrzeń biurowa przekracza 220 m2.

Rodzinna atmosfera

Mimo naszego znacznego rozwoju przez lata cały czas pilnujemy, by w naszym biurze panowała rodzinna i miła atmosfera – zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i tych online z naszymi klientami. 

FAQ

Usługa stanowi ułatwienie obiegu doręczeń elektronicznych z Portalu Infomacyjnego w kancelarii. Zdejmuje z Twoich barków ciężar pilnowania odbioru doręczeń w różnych konfiguracjach. Najprostsza forma abonamentu to monitorowanie przez wirtualny sekretariat, czy w Portalu pojawiają się nowe doręczenia. Bardziej rozbudowane pakiety obejmują monitoring + odbiór doręczeń. Po każdym doręczeniu otrzymujesz maila z załączoną korespondencją (ostemplowaną datownikiem) oraz powiadomienie SMS.

Wybierz interesujący Cię pakiet i kliknij “Zamów”. Uzupełnij formularz kontaktowy, wkrótce otrzymasz wszystkie niezbędne informacje i  dokumenty składające się na umowę. 

Po dokonaniu zakupu i akceptacji dokumentów otrzymasz wszelkie niezbędne instrukcje, a w razie potrzeby nasz personel pomoże Ci z ustawieniami.

Pomocne będą instrukcje w zakresie zakładania subkonta i dodawania dostępu do spraw znajdujące się na stronie Portalu Informacyjnego

Jak najbardziej. Po rejestracji w ramach usługi otrzymasz wszelkie niezbędne informacje, w tym link do formularza, gdzie możesz awizować doręczenia w Portalu. Usługa ta jest również dostępna tu.

Przysługuje Ci pierwszy próbny miesiąc, w trakcie którego możesz zrezygnować w każdej chwili. Po upływie miesiąca nasza umowa przekształca się w umowę zawartą na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia. 

Nie pobieramy opłat przy rejestracji. Po zakończeniu próbnego miesiąca i chęci kontynuacji współpracy faktura VAT będzie przesyłana na wskazany przez Ciebie e-mail.

Co mówią o nas nasi klienci?

Masz pytania?
Nie znalazłeś oferty dla siebie? Skontaktuj się!

Biuro dla Prawnika
ul. Wilcza 29a/7
00-544 Warszawa

Masz pytania? Skontaktuj się z nami – jesteśmy dostępni na chacie, pod numerem telefonu 606 355 602 lub skorzystaj z poniższego formularza: