Wybierasz, czy chcesz by siedziba Twojej Kancelarii była przy ul. Wilczej, czy ul. Solidarności w Warszawie oraz zakres dodatkowych usług – tabliczka na drzwiach, informowanie o pozostawieniu korespondencji lub pakiet godzin korzystania z sali konferencyjnej. Umowę możemy podpisać również online.
Na podstawie umowy wspólnoty biurowej rejestrujesz siedzibę Twojej Kancelarii w CEIDG oraz zgłaszasz rozpoczęcie wykonywania zawodu/zmianę adresu we właściwym samorządzie. Możesz wybrać adres na Solidarności lub na Wilczej
Możesz posługiwać się wybranym adresem w pismach procesowych, kontaktach z klientami itp. Jeżeli chcesz umówić się na spotkanie skorzystaj z naszego systemu rezerwacji.
Nie musisz rejestrować siedziby Kancelarii w domu.
Zyskujesz dodatkowe koszty prowadzenia
działalności gospodarczej.
Masz możliwość przyjmowania klientów pod dwoma prestiżowymi adresami w Warszawie.
W każdej chwili możesz zmienić zdanie i zakończyć naszą współpracę z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia
Możesz wybierać z dostępnych pakietów lub jeśli masz specjalne wymagania odezwać się do nas z prośbą o spersonalizowaną ofertę
Jesteśmy adwokatami, pilnujemy terminowości i tajemnicy niczym oka w głowie, mamy ponad 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu największej wspólnoty biurowej w Polsce
Prowadzimy największą wspólnotę biurową w Polsce od ponad 6 lat, oferujemy usługę kompleksowej obsługi korespondencji dla kancelarii – codziennie odbieramy mnóstwo listów poleconych, działamy niczym mała poczta.
Jako czynni adwokaci z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym doskonale zdajemy sobie sprawę z wymogów wykonywania zawodu i zasad etyki. Możesz być pewny, że tak jak prowadzimy sekretariat i sprawy swoich kancelarii, tak będziemy prowadzić i Twoje.
Masz pewność, że odebrany list lub korespondencja jeszcze dziś znajdzie się na Twojej poczcie e-mail. Nasza umowa zobowiązuje nas do poszanowania Twojej tajemnicy zawodowej i poufności Twoich klientów. Zaufało nam już ponad 150 kancelarii.
Zaczynaliśmy 6 lat temu w 30m2 biurze na Żurawiej. Dziś, jesteśmy dostępni w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a łączna oferowana przestrzeń biurowa przekracza 220 m2.
Mimo naszego znacznego rozwoju przez lata cały czas pilnujemy, by w naszym biurze panowała rodzinna i miła atmosfera – zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i tych online z naszymi klientami.
Usługa stanowi ułatwienie obiegu doręczeń elektronicznych z Portalu Infomacyjnego w kancelarii. Zdejmuje z Twoich barków ciężar pilnowania odbioru doręczeń w różnych konfiguracjach. Najprostsza forma abonamentu to monitorowanie przez wirtualny sekretariat, czy w Portalu pojawiają się nowe doręczenia. Bardziej rozbudowane pakiety obejmują monitoring + odbiór doręczeń. Po każdym doręczeniu otrzymujesz maila z załączoną korespondencją (ostemplowaną datownikiem) oraz powiadomienie SMS.
Wybierz interesujący Cię pakiet i kliknij “Zamów”. Uzupełnij formularz kontaktowy, wkrótce otrzymasz wszystkie niezbędne informacje i dokumenty składające się na umowę.
Po dokonaniu zakupu i akceptacji dokumentów otrzymasz wszelkie niezbędne instrukcje, a w razie potrzeby nasz personel pomoże Ci z ustawieniami.
Pomocne będą instrukcje w zakresie zakładania subkonta i dodawania dostępu do spraw znajdujące się na stronie Portalu Informacyjnego
Jak najbardziej. Po rejestracji w ramach usługi otrzymasz wszelkie niezbędne informacje, w tym link do formularza, gdzie możesz awizować doręczenia w Portalu. Usługa ta jest również dostępna tu.
Przysługuje Ci pierwszy próbny miesiąc, w trakcie którego możesz zrezygnować w każdej chwili. Po upływie miesiąca nasza umowa przekształca się w umowę zawartą na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Nie pobieramy opłat przy rejestracji. Po zakończeniu próbnego miesiąca i chęci kontynuacji współpracy faktura VAT będzie przesyłana na wskazany przez Ciebie e-mail.
Biuro dla Prawnika
ul. Wilcza 29a/7
00-544 Warszawa
Masz pytania? Skontaktuj się z nami – jesteśmy dostępni na chacie, pod numerem telefonu 606 355 602 lub skorzystaj z poniższego formularza: