Regulamin

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BIURA DLA PRAWNIKA

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady funkcjonowania Biura dla Prawnika – nowoczesnej
    wspólnoty biurowej stworzonej przez Wynajmującego.
  2. Regulamin odnosi się do Członków wspólnoty biurowej, Użytkowników oraz ich
    klientów.
  3. Regulamin obowiązuje w każdej lokalizacji Biura dla Prawnika.
  4. Wynajmujący/Administrator oznacza Biuro dla Prawnika Aleksandra
    Przecherska Baranowska z siedzibą w Warszawie przy ul. Wilczej 29a/7.
  5. Użytkownik oznacza każdą osobę korzystającą z systemu rezerwacji Biura dla
    Prawnika.
  6. Członkowie wspólnoty oznacza najemców, którzy zawarli z Biurem dla Prawnika
    umowy wspólnoty biurowej.
  7. Sala konferencyjna oznacza salę dostępną w siedzibie Biura dla Prawnika w
    Warszawie przy ul. Wilczej 29a/7.
  8. Biurko oznacza miejsce do pracy zlokalizowane na open space w siedzibie Biura
    dla Prawnika w Warszawie przy ul. Wilczej 29a/7.
  9. Biuro oznacza siedzibę Biura dla Prawnika w Warszawie przy ul. Wilczej 29a/7.
  10. Centrum Coworkingowe oznacza jedną z lokalizacji Biura dla Prawnika za
    wyjątkiem Biura, która jest oferowana korzystającym na wyłączność na
    określony czas.
  11. Oferta oznacza Salę konferencyjną, Biurko lub Centrum Coworkingowe.
    § 2 Zasady korzystania z sali konferencyjnej i biurek
  12. Korzystanie z Oferty jest możliwe wyłącznie przez adwokatów/radców
    prawnych/doradców podatkowych/rzeczników patentowych lub aplikantów
    adwokackich oraz radcowskich po dokonaniu rejestracji użytkownika oraz
    dokonaniu rezerwacji.
  13. Przed dokonaniem rezerwacji Użytkownik ma obowiązek dokonać rejestracji w
    elektronicznym systemie rezerwacji podając swoje imię i nazwisko, adres e-
    mail, nr NIP, nr wpisu oraz zaakceptować niniejszy Regulamin. Korzystanie z
    systemu rezerwacji jest możliwe po akceptacji użytkownika przez
    administratora, tj. po weryfikacji, że użytkownik spełnia wymogi określone w §
    2 ust. 1 powyżej.
  14. Członkom wspólnoty przysługuje prawo korzystania z Oferty zarówno w Biurze,
    jak i Centrach Coworkingowych w ramach zawartych umów i przysługujących
    pakietów.
  15. Czas korzystania z Oferty jest liczony godzinowo (60 min.). Opłata za
    korzystanie z Oferty jest liczona za każdą kolejną rozpoczętą godzinę wg.
    cennika – Sala konferencyjna podstawowa 25 zł netto/h, Biurko 9 zł netto/h (45
    zł netto cały dzień), Centrum coworkingowe 15 zł netto/h. Opłata za korzystanie
    z Centrum Coworkingowego pobierana jest z góry przy dokonywaniu rezerwacji
    za pomocą wybranego systemu płatności elektronicznej.
  16. Rezerwacja Oferty w wybranym zakresie odbywa się elektronicznie za
    pośrednictwem systemu rezerwacji pod adresem
    www.biurodlaprawnika.pl/rezerwacja.
  17. Przekroczenie zarezerwowanego czasu korzystania z Oferty jest możliwe
    wyłącznie w razie braku innych rezerwacji w tym czasie i po wcześniejszym
    ustaleniu tego z Wynajmującym. Nie jest możliwe korzystanie z Oferty bez
    wcześniejszej rezerwacji.
  18. Nieodpłatne odwołanie rezerwacji przez użytkownika możliwe jest najpóźniej na
    24h przed wyznaczoną godziną korzystania z Oferty. Po upływie ww. czasu
    użytkownikowi naliczona zostanie opłata za odwołanie jak za korzystanie z
    Oferty w zarezerwowanym zakresie, a Członkom wspólnoty posiadającym
    wykupiony pakiet korzystania z Oferty odliczona od pakietu.
  19. W przypadku niewykorzystania zarezerwowanego czasu korzystania z Oferty
    opłaty nie będą zwracane.
  20. Zabronione jest korzystanie z Sali konferencyjnej dla wykonywania innej pracy
    niż spotkania z klientami, bez uprzedniej zgody Wynajmującego. W przypadku
    Centrum Coworkingowego zabronione jest korzystanie z niego dla celów innych
    niż związane z pracą lub spotkaniami z klientem.
  21. W przypadku dokonania rezerwacji Sali konferencyjnej lub Biurka poza
    godzinami pracy Biura, tj. między godziną 17 a 9 rano w dni powszednie oraz w
    weekendy, dni ustawowo wolne od pracy, Użytkownik zobowiązany jest na
    własną rękę pozyskać instrukcje dostępu do Biura i jego zamknięcia za
    pośrednictwem e-mail lub telefonicznie. Użytkownik zobowiązany jest
    utrzymać w poufności dane dostępowe do biura, w tym przekazywane mu
    wszelkie hasła i kody, w szczególności nie udostępniać ich swoim klientom. W
    przypadku konieczności obsługi rezerwacji w godzinach wymienionych w
    zdaniu pierwszym, polegającej w szczególności na konieczności przekazania
    instrukcji dostępu do biura i jego zamknięcia, Biuro naliczy dodatkową opłatę
    manipulacyjną w wysokości 100 zł netto. W przypadku konieczności odwołania
    alarmu, zmiany kodów dostępu i haseł Biuro naliczy dodatkową opłatę
    manipulacyjną w wysokości 150 zł netto. Ujawnienie przez Użytkownika danych
    dostępu do Biura i instrukcji jego zamknięcia osobom trzecim stanowi podstawę
    rozwiązania przez Biuro zawartej umowy bez zachowania okresu
    wypowiedzenia. Biuro zastrzega możliwość odmowy przyjęcia rezerwacji przez
    Użytkownika poza godzinami pracy, w szczególności, gdy działania lub

zaniechania użytkownika lub jego klienta doprowadziły w przeszłości do
konieczności odwołania alarmu, zmiany kodów dostępu i haseł.

  1. Kody dostępu do Centrum Coworkingowego przesyłane są użytkownikowi po
    dokonaniu akceptacji rezerwacji przez Wynajmującego lub jej opłacenia za
    pośrednictwem wskazanego systemu przyjmowania płatności. Ust. 9 stosuje się
    odpowiednio.
  2. Otwierając Biuro za pomocą kluczyka dostępnego w skrytce Użytkownik
    zobowiązany jest do odłożenia klucza na miejsce niezwłocznie po jego użyciu
    oraz zamknięcia skrytki i przestawienia zamka szyfrowego celem jego
    zamknięcia. Po zakończeniu korzystania z Biura Użytkownik obowiązany jest
    sprawdzić, czy jest ostatnią osobą w lokalu i w takim wypadku dokonać
    uzbrojenia alarmu oraz zamknięcia lokalu i pozostawienia klucza we
    wskazanym miejscu.
  3. Rozliczenie korzystania z Oferty przez Użytkownika następuje w drodze faktury
    VAT po zakończeniu każdego miesiąca na podstawie zbiorczego zestawienia
    korzystania przez Użytkownika z Oferty wygenerowanego przez system
    rezerwacji. Faktura VAT przesyłana jest na adres e-mail użytkownika podany
    przy rejestracji w systemie rezerwacji. W przypadku Użytkowników
    korzystających z Sali konferencyjnej i Biurka faktura VAT wystawiana jest z 7-
    dniowym terminem płatności. Korzystając z Oferty Użytkownik wyraża zgodę na
    wysyłanie faktur drogą elektroniczną.
  4. Dla bezpieczeństwa Użytkowników oraz W Biurze i Centrach Coworkingowych
    zainstalowany jest monitoring wizyjny ukierunkowany na wejście do
    Biura/Centrum Coworkingowego. Wynajmujący nie rejestruje wizji ani dźwięku
    w obszarach, gdzie świadczone są usługi prawne przez Użytkowników, objęte
    tajemnicą zawodową.
  5. Wynajmujący zastrzega możliwość zablokowania dostępu do Oferty
    Użytkownikom (a w przypadku Członków wspólnoty do natychmiastowego
    rozwiązania zawartej umowy wspólnoty biurowej), którzy nie stosują się do
    niniejszego Regulaminu, a ponadto korzystają z Oferty niezgodnie z
    przeznaczeniem lub swym działaniem i zaniechaniem powodują zagrożenie dla
    Wynajmującego, pozostałych Użytkowników i Członków wspólnoty w
    szczególności w zakresie bezpieczeństwa życia, zdrowia, mienia lub tajemnicy
    zawodowej.
    § 3 Zasady odbioru korespondencji
  6. Korespondencja Członków wspólnoty jest odbierana zgodnie z zawartymi
    umowami najmu.
  7. Członkom wspólnoty posiadającymi pakiet obsługi korespondencji
    rejestrowanej przysługuje możliwość awizacji korespondencji „na życzenie” w
    bezpłatnym wymiarze 10 dni roboczych w trakcie roku kalendarzowego, z
    zastrzeżeniem, że okres ten nie może wynosić mniej niż 5 dni roboczych. W
    przypadku awizacji korespondencji na życzenie Członka wspólnoty w wymiarze
    powyżej 10 dni roboczych, Członek wspólnoty jest zobowiązany do osobistego
    odbioru korespondencji awizowanej w Urzędzie Pocztowym nr 15 w Warszawie.

Odbiór awizowanej korespondencji po wykorzystaniu max. limitu 10 dni
roboczych na wyraźną prośbę Członka wspólnoty odbywa się za dodatkową
opłatą – 40 złotych netto za odbiór listów rejestrowanych w urzędzie
pocztowym.

  1. Wynajmujący nie jest zobowiązany do odbioru przesyłek kurierskich oraz
    dokumentów dostarczanych w innej formie niż przez operatora publicznego
    (np.: przez klienta). Wynajmujący nie jest zobowiązany do skanowania i
    przesyłania dokumentów dostarczanych w innej formie niż przez operatora
    publicznego. Ww. usługa będzie dostępna za dodatkową opłatą.
  2. Odbiór listów rejestrowanych i zwykłych adresowanych do Członków wspólnoty
    odbywa się z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, po wcześniejszym
    ustaleniu godziny odbioru korespondencji z Wynajmującym. (dodano 18.08.2020
    r.) W przypadku braku możliwości odbioru korespondencji użytkownik
    zobowiązany jest powiadomić o powyższym Buro. W przypadku dwukrotnego
    przygotowania korespondencji i braku informacji o niestawiennictwie naliczona
    zostanie opłata manipulacyjna w kwocie 25 zł netto.
  3. Po zakończeniu umowy wspólnoty biurowej Użytkownik obowiązany jest
    odebrać swoją korespondencję najpóźniej w terminie miesiąca. W przypadku
    braku odbioru dokumentów, Biuro prześle zgromadzoną korespondencję na
    adres Użytkownika wskazany w umowie, naliczając opłatę manipulacyjną w
    kwocie 100 zł netto.
    §4
    Zasady korzystania z Oferty
  4. W przypadku chęci skorzystania z drukarki w Biurze Użytkownik dokonuje
    konfiguracji sterowników samodzielnie na podstawie przekazanej instrukcji i
    otrzymanego kodu użytkownika. Nadanie kodu Użytkownika możliwe jest w
    godzinach pracy biura. Koszt konfiguracji sterowników i uruchomienia drukarki
    przez personel Biura wynosi 50 zł netto (nie dotyczy jednorazowego
    uruchomienia drukarki dla Członków wspólnoty posiadających abonamenty
    przynajmniej z dostępem do sali konferencyjnej).
  5. Parametry konfiguracji drukarki w Centrum Coworkingowym umieszczone są
    obok urządzenia.
  6. Koszt wydruku/kopii jednej strony A4 wynosi 0,50 zł netto i zostanie doliczony
    do faktury Vat zgodnie z §2 ust. 12 (nie dotyczy Członków wspólnoty
    posiadających pakiety obejmujące możliwość wydrukowania określonej liczby
    stron w miesiącu).
  7. Wynajmujący udostępnia Użytkownikom nieodpłatnie Internet (Wi-Fi).
    Korzystanie z Internetu odbywa się na ryzyko i wyłączną odpowiedzialność
    Użytkownika.
  8. Biuro udostępnia nieodpłatnie kawę, herbatę i wodę niegazowaną filtrowaną z
    dystrybutora znajdującego się w lodówce w kuchni w nieograniczonym zakresie.
  9. Wynajmujący w każdej lokalizacji udostępnia odpłatnie butelkowaną wodę oraz
    pozostałe napoje w cenie: 3 zł netto woda gazowana/niegazowana, 3,5 zł netto
    Coca-Cola, a w Centrach Coworkingowych kawę w kapsułkach w cenie 3 zł
    netto/kapsułka. Korzystając z napojów dodatkowo płatnych użytkownik
    obowiązany jest zaznaczyć zużycie w zeszycie (znajdującym się na recepcji Biura
    lub w widocznym miejscu w Centrum Coworkingowym) poprzez oznaczenie
    daty, godziny spotkania i ilości wypitych napojów oraz pokwitować
    własnoręcznym podpisem. Rozliczenie napojów następować będzie na
    zakończenie miesiąca na podstawie faktury zgodnie z § 2 ust. 12 lub w formie
    bezgotówkowej po zakończeniu spotkania.
  10. W dni powszednie w godzinach 9-14 Biuro oferuje usługę obsługi spotkań w Sali
    konferencyjnej w wersji standardowej (za opłatą 40 zł netto/h,) i premium (za
    opłatą 60zł netto/h), jeżeli rezerwacja dokonana została z co najmniej 24-
    godzinnym wyprzedzeniem. Dla członków z wykupionymi pakietami dopłata do
    godziny korzystania z sali wynosi odpowiednio 15 zł i 25 zł netto/h. Na życzenie,
    po wcześniejszym ustaleniu, możliwe jest świadczenie ww. usług również w
    godzinach późniejszych. Dokonując rezerwacji Sali konferencyjnej Użytkownik
    deklaruje chęć skorzystania z usługi i jej zakresu. Każda z wersji obejmuje
    przyjęcie klienta i zaproszenie go do Sali konferencyjnej oraz serwis kawowy, z
    zastrzeżeniem, że w wersji premium gościom serwowana jest butelkowana woda
    w odpowiednim standardzie oraz dostępne pozostałe napoje gazowane (np.
    coca-cola). W przypadku, gdy w spotkaniu uczestniczy więcej niż 4 osoby do
    każdego kolejnego uczestnika doliczona zostanie opłata serwisowa 5zł/os/h w
    wersji standardowej i 8 zł/os/h w wersji premium. Rozliczenie usług następuje w
    myśl § 2 ust. 14.
  11. Po zakończeniu korzystania z Oferty każdy Użytkownik zobowiązany jest
    pozostawić po sobie porządek, w szczególności poprzez uprzątnięcie
    powierzchni stołu/biurka i pozostawionych nieczystości oraz umycie naczyń itp.
    (nie dotyczy, gdy zakupiona została usługa obsługi spotkań o ile ostatnie
    spotkanie nie kończy się o godzinie 14 lub później). Po zakończeniu pracy w
    Centrach Coworkingowych Użytkownik zobowiązany jest do wyczyszczenia
    powierzchni biurka płynem dezynfekującym umieszczonym w widocznym
    miejscu.
  12. Z uwagi na fakt, że Biuro dla Prawnika jest wspólnotą biurową, wszelkie
    materiały biurowe, takie jak koperty lub potwierdzenia odbioru oraz nadania do
    wykorzystania na Poczcie Polskiej, a pozostawione w miejscach
    ogólnodostępnych służą do użytku wyłącznie tych członków wspólnoty, którzy
    je tam pozostawili.
  13. Użytkownik ma możliwość skorzystania z usług personelu w Biurze za
    dodatkową opłatą w wysokości:
    a. Druk przez Wynajmującego – 1 strona A4 – 10 zł netto
    b. Ksero przez Wynajmującego – 1 strona A4 – 10 zł netto
    c. Obsługa biurowa – 50 zł/ 1 godzina.Samodzielny wydruk/kserowanie 1
    strony dokumentu bez pakietu drukowania/po przekroczeniu pakietu –
    50 gr netto/ strona.
  14. Najpóźniej w dniu wygaśnięciu umowy Członek wspólnoty zobowiązany jest do
    aktualizacji adresu siedziby działalności gospodarczej, w szczególności we
    właściwych rejestrach, mediach społecznościowych, Google itp. W przypadku
    naruszenia powyższego obowiązku Biuro obciążać będzie byłego najemcę opłatą
    w stawce 25 zł netto za każdy dzień.
  15. Po zakończeniu umowy wspólnoty biurowej gabinetu naliczona zostanie opłata
    za sprzątanie w kwocie 150 zł netto.
  16. Po wygaśnięciu umowy i wyraźnym życzeniu Użytkownika, Biuro dokonuje
    odbioru napływającej do Członka korespondencji za opłatą 5 zł netto/list.

Regulamin wchodzi w życie w dniu jego ogłoszenia.
Zespół Biura dla Prawnika