FAQ

Oferujemy to, co jest potrzebne każdemu prawnikowi – wynajem adresu dla kancelarii, obsługę korespondencji przychodzącej poprzez m.in. jej odbiór, skanowanie lub informowanie o awizo, oraz sale konferencyjne na spotkania z klientami. Dodatkowo udostępniam miejsca do pracy z dostępem do Internetu oraz urządzeń wielofunkcyjnych.  Aby dowiedzieć się więcej sprawdź naszą ofertę.

 Uzupełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami mailem, telefonicznie, za pomocą whatsapp.  

Po dokonaniu wyboru pakietu i akceptacji umowy możemy wymienić się skanami podpisanych egzemplarzy. Następnie otrzymasz od nas powitalnego maila z instrukcjami. Jeśli chcesz, możesz nas odwiedzić i zawrzeć umowę w tradycyjny sposób. 

Dostęp do biura jest możliwy 24/7.

Biuro prowadzą adwokaci, którzy mają pełną świadomość wymogów stawianych adwokatom i radcom prawnym. Przeszliśmy już wiele wizytacji, każdą z pozytywnym wynikiem. Nasze Biuro jest więc zgodne z zasadami etyki zawodowej.

Wystarczy, że zalogujesz się w naszym systemie rezerwacji. Uzyskasz dostęp do kalendarzy sal konferencyjnych oraz możliwości zamówienia odbioru korespondencji, czy też awizacji poczty przychodzącej. 

Jak najbardziej – możesz zamówić awizację pojedynczej przesyłki (ze wskazaniem nadawcy i sygnatury) lub całej korespondencji przez dowolną ilość czasu. Po udzieleniu pełnomocnictwa pocztowego możesz także zamówić jej odbiór przez nas na poczcie.