Usługi
Biurowe

Adres dla Kancelarii tylko 49 zł netto miesięcznie!
Godzina sali tylko 20 zł netto!
pexels-adam-borkowski-4389334

Jak to działa?

1.
Wybierasz pakiet

2.
Rejestrujesz siedzibę Kancelarii

3.
Korzystasz z adresu

Wybierasz, czy chcesz by siedziba Twojej Kancelarii była przy ul. Wilczej, czy ul. Solidarności w Warszawie oraz zakres dodatkowych usług – tabliczka na drzwiach, informowanie o pozostawieniu korespondencji lub pakiet godzin korzystania z sali konferencyjnej. Umowę możemy podpisać również online.

Na podstawie umowy wspólnoty biurowej rejestrujesz siedzibę Twojej Kancelarii w CEIDG oraz zgłaszasz rozpoczęcie wykonywania zawodu/zmianę adresu we właściwym samorządzie. Możesz wybrać adres na Solidarności lub na Wilczej

Możesz posługiwać się wybranym adresem w pismach procesowych, kontaktach z klientami itp. Jeżeli chcesz umówić się na spotkanie skorzystaj z naszego systemu rezerwacji.

Co zyskujesz?

Wygoda

Nie musisz rejestrować siedziby Kancelarii w domu.
Zyskujesz dodatkowe koszty prowadzenia
działalności gospodarczej.
Masz możliwość przyjmowania klientów pod dwoma prestiżowymi adresami w Warszawie.

Brak zobowiązań

W każdej chwili możesz zmienić zdanie i zakończyć naszą współpracę z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Elastyczny wybór

Możesz wybierać z dostępnych pakietów lub jeśli masz specjalne wymagania odezwać się do nas z prośbą o spersonalizowaną ofertę

Zaufanie i bezpieczeństwo

Jesteśmy adwokatami, pilnujemy terminowości i tajemnicy niczym oka w głowie, mamy ponad 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu największej wspólnoty biurowej w Polsce

Wynajem na godziny

Sala konferencyjna lub gabinet do pracy na godziny
PLN30
PLN 20 60 MIN
  • Dostęp 24/7
  • Rezerwacja przez system
  • Fakturowanie co kwartał
  • Dla max 5 osób
  • Internet gratis
  • Dostęp do pomieszczenia socjalnego
HIT

10 doręczeń

Idealny dla małej kancelarii prowadzjącej praktykę sporów sądowych
PLN 49 miesięcznie
  • Darmowy pierwszy miesiąc
  • Monitorowanie korespondencji z Portalu Informacyjnego
  • Możliwość zgłoszenia awizacji korespondencji
  • Pakiet odbioru 10 doręczeń w miesiącu
  • Powiadomienie SMS o odbiorze korespondencji z Portalu Informacyjnego
  • Cena netto
  • Miesięczny okres wypowiedzenia

Tabliczka na drzwiach

PLN 15 miesięcznie
  • Tabliczka kancelarii na drzwiach lokalu
  • Zgodna z wymogami ORA/OIRP

Dlaczego my?

6 lat doświadczenia

0
Odebranych listów poleconych

Prowadzimy największą wspólnotę biurową w Polsce od ponad 6 lat, oferujemy usługę kompleksowej obsługi korespondencji dla kancelarii – codziennie odbieramy mnóstwo listów poleconych, działamy niczym mała poczta.

Jesteśmy adwokatami

DrawKit Vector Illustration People and Technology-11

Jako czynni adwokaci z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym doskonale zdajemy sobie sprawę z wymogów wykonywania zawodu i zasad etyki. Możesz być pewny, że tak jak prowadzimy sekretariat i sprawy swoich kancelarii, tak będziemy prowadzić i Twoje. 

Terminowość i tajemnica zawodowa są dla nas najważniejsze

0
Zadowolonych klientów

Masz pewność, że odebrany list lub korespondencja jeszcze dziś znajdzie się na Twojej poczcie e-mail. Nasza umowa zobowiązuje nas do poszanowania Twojej tajemnicy zawodowej i poufności Twoich klientów. Zaufało nam już ponad 150 kancelarii.

0
m2 powierzchni w dwóch lokalizacjach

Stale się rozwijamy

Zaczynaliśmy 6 lat temu w 30m2 biurze na Żurawiej. Dziś, jesteśmy dostępni w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a łączna oferowana przestrzeń biurowa przekracza 220 m2.

DrawKit Vector Illustration People and Technology-10

Rodzinna atmosfera

Mimo naszego znacznego rozwoju przez lata cały czas pilnujemy, by w naszym biurze panowała rodzinna i miła atmosfera – zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i tych online z naszymi klientami. 

FAQ

Oferujemy to, co jest potrzebne każdemu prawnikowi – wynajem adresu dla kancelarii, obsługę korespondencji przychodzącej poprzez m.in. jej odbiór, skanowanie lub informowanie o awizo, oraz sale konferencyjne na spotkania z klientami. Dodatkowo udostępniam miejsca do pracy z dostępem do Internetu oraz urządzeń wielofunkcyjnych.  Aby dowiedzieć się więcej sprawdź naszą ofertę.

 Uzupełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami mailem, telefonicznie, za pomocą whatsapp.  

Po dokonaniu wyboru pakietu i akceptacji umowy możemy wymienić się skanami podpisanych egzemplarzy. Następnie otrzymasz od nas powitalnego maila z instrukcjami. Jeśli chcesz, możesz nas odwiedzić i zawrzeć umowę w tradycyjny sposób. 

Dostęp do biura jest możliwy 24/7.

Biuro prowadzą adwokaci, którzy mają pełną świadomość wymogów stawianych adwokatom i radcom prawnym. Przeszliśmy już wiele wizytacji, każdą z pozytywnym wynikiem. Nasze Biuro jest więc zgodne z zasadami etyki zawodowej.

Wystarczy, że zalogujesz się w naszym systemie rezerwacji. Uzyskasz dostęp do kalendarzy sal konferencyjnych oraz możliwości zamówienia odbioru korespondencji, czy też awizacji poczty przychodzącej. 

Jak najbardziej – możesz zamówić awizację pojedynczej przesyłki (ze wskazaniem nadawcy i sygnatury) lub całej korespondencji przez dowolną ilość czasu. Po udzieleniu pełnomocnictwa pocztowego możesz także zamówić jej odbiór przez nas na poczcie. 

Co mówią o nas nasi klienci?

Masz pytania?
Nie znalazłeś oferty dla siebie? Skontaktuj się!

Biuro dla Prawnika
ul. Wilcza 29a/7
00-544 Warszawa

Masz pytania? Skontaktuj się z nami – jesteśmy dostępni na chacie, pod numerem telefonu 606 355 602 lub skorzystaj z poniższego formularza: